Центърът за административно обслужване при Община Кубрат е на разположение на гражданите и бизнеса на адрес:
ОБЩИНА КУБРАТ
Център за административно обслужване
ул.”Княз Борис І” № 1
тел. 0848 / 72020
e-mail: kubrat@kubrat.org; f-office@kubrat.org
Работно време:
от 08.00 до 17.00 часа
Какво може да очаквате от нас:
• Еднакъв достъп до услугите и равнопоставено отношение към всички потребители;
• Конфиденциалност при разглеждане на Вашите документи;
• Уважение и отзивчиво отношение към всеки потребител;
• Ще се държим професионално и ще отговаряме на въпросите Ви точно и ясно, в кръга на своята компетентност;
• Ще се стремим да вникнем в проблема Ви, като предложим най-оптималното решение;
• Спазване на нормативно определените срокове, а при възможност и предсрочно извършване на услугата;
• Да разширим начините за достъп и предоставянето на информация и услуги;
• Добронамерена и делова обстановка;
• Активно ще търсим Вашата оценка за административното обслужване, която публично ще оповестяваме;
• Ангажираност на ръководството на Община Кубрат за подобряване на административното обслужване.
Какво очакваме от Вас:
• Да се отнасяте с уважение към служителите, които Ви обслужват;
• Да бъдете внимателни и търпеливи към останалите ни клиенти;
• Да предоставите пълна и точна информация, необходима за изпълнение на исканата от вас услуга;
• Да се отнасяте позитивно и с доверие към възможностите, които ви дават предоставяните услуги или информация;
• Да изразявате свободно Вашето мнение, предложения и коментари.
Общи отговорности:
За да се създаде подходяща работна атмосфера са необходими взаимно уважение, внимание и търпение.
Правила за кореспонденция:
• Адресирайте писмата си на адрес: гр. Кубрат, ул. "Княз Борис I" № 1 или на електронната поща kubrat@kubrat.org; f-office@kubrat.org;
• Можете да получите информация по телефон, дали сме получили писмото или факса ви, с какъв номер и на коя дата е регистрирано при нас;
• Ще получите писмен отговор на вашето запитване на посочения от вас адрес до 7 дни;
• Ще адресираме писмата на адреса, който сте ни посочили;
• Ще се стараем да бъдем точни и изчерпателни в отговорите си;
• Ще ви уведомяваме, когато сме пренасочили към съответните компетентни органи вашите предложения, сигнали или жалби.