ЕДИНЕН МОДЕЛ ЗА ЗАЯВЯВАНЕ, ЗАПЛАЩАНЕ И ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ УСЛУГИ
Всички административни услуги за граждани и бизнеса, предоставяни от Община Кубрат, вече могат да бъдат заявявани и заплащани по електронен път. Услугите са интегрирани в сайта на Министерство на електронното управление /МЕУ/, а стъпките, които следва да направите са следните:
• Да се регистрирате на сайта на Министерство на електронното управление, за което трябва да разполагате с Квалифициран Електронен Подпис /КЕП/ или Персонален Идентификационен Код /ПИК/ на НОИ или ПИК на НАП.
• След като вече сте направили своята регистрация, посетете сайта на Община Кубрат, секция ЕДИНЕН МОДЕЛ ЗА ЗАЯВЯВАНЕ, ЗАПЛАЩАНЕ И ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ УСЛУГИ, в раздел Електронни услуги, където може да изберете директно електронните услуги предоставяни от Община Кубрат или да научите повече за реда за заявяването и заплащането им.
• Бутонът УСЛУГИ ПРЕДОСТАВЯНИ ОТ ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ, ще Ви отведе до всички унифицирани услуги предоставяни от Община Кубрат. Изберете необходимата Ви услуга, за която ще получите пълна информация относно необходимите документи, правно основание, както и описание на електронното заявяване.
• Изтеглете заявлението, чрез ИЗТЕГЛИ ДОКУМЕНТ. Може да разрешите системата автоматично да попълни наличните за Вас данни в изтегления формуляр. Отворете и попълнете изискваната информация. След това подпишете с квалифициран електронен подпис /КЕП/ и го запазете чрез заместване на съществуващия.
• Подгответе необходимите към заявлението приложения – когато се изискват такива, като ги сканирате /pdf формат/ или ги снимате с мобилно устройство, като се изисква снимката да е ясно четима.
• Върнете се в работната среда в сайта на Министерство на електронното управление, прикачете подписаното Заявление, както и приложенията.
• След приключването на горепосочените стъпки Община Кубрат ще получи информация за заявената услуга. Ако за предоставяне на административната услуга се изисква такса, ще получите съобщение за това.
• В случай, че за услугата се събира такса, която не сте заплатили предварително по банков път и не сте приложили копие от платежно нареждане (към заявлението), може да заплатите чрез сайта на Министерство на електронното управление. За това ще получите съобщение (в рамките на един до два работни дни), че следва да заплатите съответната такса и линк към портала за плащане с генериран код за плащане, с който можете да влезете чрез ВХОД С КОД ЗА ПЛАЩАНЕ и да я заплатите с банкова (кредитна/дебитна) карта.
• Ако всички документи са приложени и не се налага допълнително представяне на такива или отстраняване на неточности, в срока за изпълнение на административната услуга ще получите съответния административен акт по заявения от Вас начин или мотивиран отказ за неговото издаване.
Чрез регистрацията в сайта на Министерство на електронното управление получавате възможност за пълноценна, сигурна и лесна комуникация с общинска администрация, в безопасна от КОВИД -19 среда, без опашки и изчакване. Подаването и получаването на молби, жалби и сигнали до съответните администрации се удостоверява с времеви печати и без спор относно момента на получаването.
Чрез сайта на Министерството на електронното управление имате достъп до:
• Изпратени и получени съобщения с информация за времето на изпращане и получаването им от страните;
• Възможност за заявяване, заплащане и предоставяне на административни услуги към всички общински администрации, държавни органи и институции, които са присъединени към Единния модел;
• Достъп до секция справка по физическо лице – съдържа информация за регистрираното лице и възможност за извършване на справка в различни регистри и масиви информация, като например: Справка за експертно решение от единната система за медицинска експертиза; Справка по персонална партида на физическо лице от Имотния регистър към Агенция по вписванията; Справка за постоянен/настоящ адрес; Справка за наличие/липса на задължения от Регистър на задълженията към митническата администрация (РЕЗМА) и много други.
Административни услуги по гражданска регистрация и актосъставяне
Правни и административно-технически услуги
![]() |
1994 Признаване и изпълнение на съдебно решение или друг акт на чуждестранен съд или друг орган |
![]() |
2784 Вписване в Регистър на местните поделения на вероизповеданията |
Административни услуги „Търговия, туризъм, транспорт“
Административно-технически услуги „Общинска собственост“
Административни услуги „Селско стопанство и екология“
Административни услуги „Зелена система“
Административни услуги „Местни данъци и такси“
Административни услуги „Социални дейности“
![]() |
2127 Приемане и обработка на заявления за изготвяне на предложения до общинския съвет за отпускане на персонални пенсии |
Административно-технически услуги „Устройство на територията“
Административни услуги „Кадастър“
Административни услуги „Контрол по строителството“
Административни услуги „Реклама“
![]() |
2100 Издаване на разрешение за поставяне на рекламно-информационни елементи |
Административни услуги „Избори“
![]() |
Виртуално деловодство |
![]() |
Записване за приемните дни в Община Кубрат |
![]() |
Пощенска кутия за предложения, сигнали, жалби и молби |
![]() |
Подаване на сигнали за нередности |
![]() |
Заявление за достъп до обществена информация |
![]() |
Единен портал за достъп до електронни административни услуги |
![]() |
Електронни услуги на НАП |
![]() |
Плащане на такса смет и данък сгради |